piątek, 13 maja 2011

13 piątek

Hi , 
kolejny tydzień minął mi strasznie szybko . W szkole jak co dzień , nudy i jeszcze raz nudy . Zastanawiam się nad przeniesieniem w przyszłym roku bo ten profil chyba nie jest tak interesujący jak mi się rok temu wydawało , męczę się na nim i w tej szkole również . Mam tu przyjaciółkę co prawda i wiele fajnych koleżanek , ale to chyba za mało by tu zostać . Przedwczoraj byłam na zakupach z Zuz i D , kupiłyśmy sukienkę i srebrną bransoletkę z połową serduszka .  Co prawda mam zdjęcia  tej wyprawy , ale nie podzielę się bo miny jakie na nich strzelałam były mistrzowskie :p . Teraz zastanawiam się za jakie anime wziąć jutro lub dziś do obejrzenia bo ostatnio trochę z nimi przystopowałam ze względu na szkołę ... :c 

* L z Death note *-*

1 komentarz:

  1. nie mam prostych zębów. nie widać tego ale są mega krzywe.. :(

    OdpowiedzUsuń