sobota, 16 kwietnia 2011

Cieplutko !


Jestem w mega dobrym nastroju , dzisiejsza pogoda mnie pozytywnie zaskoczyła , oby w przyszłym tygodniu też taka była ! Tak jak już wcześniej pisałam zrobiłam drobne kosmetyczne zakupy i przy okazji spotkałam się z koleżanką z którą chodziłam w gimnazjum i podstawówce do klasy , zdjęć ze spotkania niestety nie mam :c , ale mam zdjęcia rzeczy , które dziś nabyłam w drogerii :) : 

dezodorant Fa
lakier do paznokci , śliczny błękitny kolorek 
eyeliner czarny Eveline
czarna kredka do oczu Vipera





 + jakieś tam moje zdjęcia

Paznokcie pomaluje sobie jutro , pokaże kolor w następnej notce ♥

6 komentarzy:

  1. Slicznie wygladasz :) tak pogoda jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo ładna. :) A jeśli chodzi o lakier do paznokci - w moim pokoju na półce stoją chyba wszystkie możliwe odcienie koloru niebieskiego. Taka mała mania. :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog, zapraszam do mnie:
    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń