poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Wypad na miasto !

Ostatnią notkę pisałam chyba dwa dni temu , ale to dla tego , że miałam dużo na głowie . Wczoraj przyjechała do mnie babcia z wujkiem , więc spędzałam czas z nimi i rodzicami :) . Jutro wybieram się na korki z chemii bo muszę w czwartek napisać sprawdzian a po nich pójdę prawdopodobnie do centrum handlowego - Malty albo Starego Browaru . Przy okazji muszę powiedzieć , że w tym czasie zdążyłam obejrzeć 2 dramy O.o . Jedną jest Hi my sweetheart ! , która była wcześniej opisana na blogu Ankyls , była na prawdę fajna , chociaż czasem bohaterowie na prawdę mnie wnerwiali a przed nią oglądałam "kgotboda namja" , która była cudna . Nie mam pojęcia , która mi się bardziej podobała . W chwilach wolnych od nauki będę się brała za kolejną - ToGetHer . (www.love-drama.pl) . Może uda mi się jutro kupić jutro coś fajnego np. buty

P.S - dodałam kolejny rysunek w zakładce

1 komentarz: