czwartek, 14 kwietnia 2011

Dzisiejszy dzień

przyniósł kilka niespodzianek a jedną z nich był pierwszy komentarz na moim blogu , jestem szczęśliwa i dziękuje tym , którzy czytają moje notki [ ahh , te nędzne wypociny ;) ] . Dziś chciałabym napisać od jak dawna interesuję się Japonią i dlaczego mój wybór padł właśnie na kraj kwitnącej wiśni . 


Japonią interesuję się od ponad dwóch lat , jednak jest to mój pierwszy blog w którym o tym pisze . Wszystko zaczęło się od przypadkowego wejścia na jakieś forum na którym ludzie pisali o mandze,anime i o samym kraju . Z ciekawości zaczęłam szukać więcej informacji na ten temat i udało mi się . Jeśli chodzi o modę , subkultury to odkryłam je nieco później . Z koleżankami niewiele rozmawiałam na ten temat , ponieważ żadna z nich nie powielała moich zainteresowań tak więc rozmawiałam z nimi głównie na inne tematy . Wcześniej byłam osobą nieśmiałą i poniekąd nadal nią jestem - jednak nie aż taką jak kiedyś . Mam naprawdę wiele dobrych koleżanek i cieszę się z tego , że to one się mną zainteresowały i podeszły , hah ^^ . Oczywiście niektóre z nich sama zagadnęłam . Myślę , że moje zachowanie brało się z braku pewności siebie , nosiłam okulary których szczerze nienawidziłam . Teraz od pół roku noszę szkła kontaktowe i jestem zadowolona . W tym miesiącu udało mi się nawet namówić rodziców na kolorowe . Może napisze o nich więcej jak znajdę ładowarkę do aparatu i będę miała czas. Tak więc w pewnym sensie w moim życiu nastąpił przełom . Częściej się uśmiecham i śmieje . Jeśli chodzi o mój styl to ciężko mi go zdefiniować - trochę tego a trochę tamtego . Jedno co mogę powiedzieć to to , że nie noszę rozciągniętych bluz i spodni dresowych ani romantycznych sukienek mimo to chciałabym wprowadzić kilka do mojej garderoby ... ^^ . W następnej notce napiszę więcej na ten temat , na dziś to już wszystko ;) .

2 komentarze:

  1. Ja też kocham Japonię, ale to moja ojczyzna ;) . Ja bym kupiła sobie kolorowe szkiełka, ale nie ma gdzie w okolicy kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio jak byłam na Twoim blogu miałaś linka do mojego, a teraz usunęłaś, zastanawiam się co się stało ;>

    Co do szkieł kontaktowych, nosiłam dobre lata temu, ale niestety moje oczy ich nie tolerowały.. :<

    OdpowiedzUsuń