wtorek, 12 kwietnia 2011

Deszcz.


Dzisiaj spałam sobie wyjątkowo długo bo do około 11 rano . Na rekolekcje nie poszłam , mama powiedziała , że lepiej abym została dziś jeszcze w domu . Na jutro jestem zaproszona w odwiedziny do koleżanki , której nie widziałam już całkiem długo ok. 2 lata , może więcej . Z tego co wiem urodziła jej się niedawno córeczka , więc jestem strasznie ciekawa jak wygląda. Oczywiście widziałam na facebooku , ale to nie to samo co na żywo :) . Tak więc jutro o 13 wyruszam wreszcie z domu , przy okazji w drodze powrotnej zrobię małe zakupy na osiedlu . Śniadania dziś nie jadłam z resztą obiad miałam mieć na około 14 więc nie było już sensu nic jeść tym bardziej , że miało to być spaghetti , które wprost uwielbiam . Tak więc pochłonęłam całkiem sporą ilość i zaczęłam się uczyć . Około 17 poszłam do salonu obejrzeć sobie coś w telewizji . Leciał jeden z moich ulubionych programów : " Say yes to the dress "czyli zmagania konsultantek z kobietami kupującymi suknie ślubne  na kanale TLC . Po kolacji pójdę zobaczyć co się dzieje na 294 kanale ( Arirang ) . Arirang to kanał prowadzony po angielsku , znajdują się na nim różne teleturnieje koreańskie , programy z modą , nowinki itp . skrótem mówiąc  " kanał koreański " z angielskimi napisami lub lektorem ^^ .


PS : Też często trzymam laptopa na kolanach  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz